Sunday, March 11, 2012

myFINAL-chapterEIGHT

THE LAST PART FOR MY WORK IS 
ANIMATION
Assalamualaikum
baiklah..alhamdulillah...kesemua part yang telah ditugaskan untuk bahgaian saya, sudah hampir berakhir.
:)
explanation saya untuk part animation ini saya menggunakan 4 buah kamera. untuk memudahkan animasi video ini nanti, maksud saya mengelakkan daripada hang semasa rendering, so saya membuat walkthrough camera. jadi ianya akan lebih smooth.
insyALLAH...:)
gamba dibawah ini adalah plan kamera...







 gamba yang diatas ni adalah the starting point semasa kamera dijalankan.
setelah selesai membuat animation, kesemua video tersebuat telah saya berikan kepada fathudden untuk proses meng'edit'.


so the last entry for this FINAL PROJECT.saya akan paparkan video animasi yang telah dihantarkan kepada lecturer kami, pada 2 mac lepas..


 thanks





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...