Thursday, March 8, 2012

myFINAL-chapterONE

Assalamualaikum
untuk semester ni
final projek saya adalah berkait ngan bidang design furniture
so, bentuk furniture yang saya design adalah ini
the simple design

that is my trademark
i will stick it at every page of my sketches

for this entry, saya cuma tunjuk kan hasil-hasil ideation saya
proses telah saya lakukan dalam bulan November sampailah Disember

see it...:)

IDEATION



IDEA DEVELOPMENT STAGE



REFINEMENT STAGE

and this is the FINAL DESIGN
where it was selected by my lecturer Mr. Nazri



jadi, dengan design yang terakhir ni saya akan masukkan ke dalam projek
3ds max saya
dimana video yang akan di'making' ini kan nanti adalah secara berkumpulan
so, doakan saya untuk final ni, adalah yang terbaek..mekaseh.
nantikannn...:)

bytheway
thanks



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...